آرزوها
آرزوها



کلام اول :

امتحاناتم دیروز تموم شد

در حقیقت بدترین حالتی که می شد درس بخونم رو گذروندم

فقط صفحات کتاب رو ورق میزدم و میرفتم سر جلسه ی امتحان

حتماً نمرات درخشانم رو اینجا میذارم

کلام دوم :

توی این دو ماه گذشته به هیچ کامتنی جواب ندادم و پیام های شما بی جواب موند

از همه ی شما ممنونم ، در واقع رک بگم انتظار نداشته باشین که در قبال نظراتی که میذارین

من هم براتون نظر بذارم دوست دارم تنها باشم ، اینجا مطالبی میذارم که فکر میکنم جالب باشه

وبلاگ بیبشتر از قبل به روز میشه یعنی تقریباً هر روز مطالب جالب میذارم

تا شما هم بتونید از مطالب و دیگر بخش های وبلاگ استفاده کنید

من هم انتظار تشکر یا تعریف و تمجید از کسی ندارم

اگرم کسی نظر گذاشت لطف و محبت خودش رو میرسونه

کلام سوم :

این روزا یه حس جالب ؛ شایدم خنده دار اومده سراغم ، نمیدونم چرا احساس میکنم

به زودی از دنیا میرم و زیاد زنده نمیمونم ، از مرگ وحشتی ندارم ، اتفاقاً خیلی هم آرامش دارم

عمر هم دست خداست ، خلاصه ی کلام هر چی که هست احساس خوبی دارم

همون آرامشی که خیلی وقت بود از دست داده بودمش

حالا تنهام و آرامش دارم ...

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








نگارش در یک شنبه 17 تير 1389برچسب:, ساعت 12:45 توسط افشین - موضوع : <-PostCategory->

.: Weblog Themes By www.NazTarin.com :.




Digital Clock - Status Bar